ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ - “ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΕΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΛΜΕ - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ-ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ!

ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ - “ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΕΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΛΜΕ - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ-ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ!.

Η νέα σχολική χρονιά άρχισε και για να είμαστε αντικειμενικοί, όσον αφορά τα κενά των καθηγητών και δασκάλων, στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση καθώς και η διανομή βιβλίων και η διάθεση αυτών προς τους μαθητές, ήταν γεγονός.

ΚΑΙ αυτό βεβαίως πιστώνεται στο αρμόδιο Υπουργείο. ΤΟΥ οποίου ο επικεφαλής Υπουργός κ. Γαβρόγλου, έσπευσε άμα τη ενάρξει της Σχολικής Χρονιάς να εξαγγείλει μεταρρυθμίσεις στο Εκπαιδευτικό μας σύστημα, οι οποίες όμως θα αρχίσουν να υλοποιούνται μετά από τρία (3) χρονια, τουτέστιν «ΖΗΣΕ ΜΑΗ ΜΟΥ ΝΑ ΦΑΣ ΤΡΙΦΥΛΛΙ»!

ΓΙΑΤΙ τότε, κανείς δεν μπορεί να προδικάσει ότι θα είναι ο ίδιος Υπουργός ή άλλος που όμως θα έχει την ίδια αντίληψη, όσον αφορά τις μεταρρυθμίσεις αυτές, στο πολύπαθο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

ΤΟ οποίο χρόνια τώρα, δεκαετίες θα λέγαμε, έχει γίνει κατ’ επανάληψη «ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ» για διάφορους Υπουργούς Παιδείας(;) που «πέρασαν» και παρήλθαν χωρίς να τους θυμάται σήμερα κανείς.

ΕΧΟΝΤΑΣ όμως αφήσει όμως τα όποια αρνητικά αποτυπώματα τους, στην Εκπαίδευση, κυρίως την Β/θμια και όχι στην Παιδεία…

ΚΑΝΕΙΣ όμως από όλους τους Υπουργούς Παιδείας όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων μήτε της σημερινής Αριστερής κατά δήλωση της πάντα, δεν τόλμησαν; αδιαφόρησαν; δεν θεώρησαν το ζήτημα μείζονος σημασίας; ΔΕΝ «έσπασαν αυγά» συνεπώς δεν έγινε… «ομελέτα» γιατί αυτό θα είχε πολιτικό κόστος;

ΟΤΙ από τα προαναφερόμενα ή οτιδήποτε άλλο και αν ισχύει, σημασία έχει ότι ουσιαστικές και άμεσα αποτελεσματικές ΤΟΜΕΣ και αποτρεπτικές ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, κυρίως στο ΛΥΚΕΙΟ δεν έχουν γίνει μέχρι σήμερα για τους μαθητές πρωτίστως των δύο (2) τελευταίων τάξεων αυτού. ΜΕ το Λύκειο, τύποις να θεωρείται Σχολείο τυπικά να δίνουν την παρουσία τους σε αυτό, έτσι για να τελειώσει η χρονιά και να πάρουν το «ΧΑΡΤΙ», χωρίς όμως να έχουν αποκομίσει σχεδόν τίποτε από γνώσεις, από μόρφωση και παιδεία με την ευρύτερη έννοια του όρου.

ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ως γνωστόν και αυτό αποτελεί κοινό μυστικό για όλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ είναι αυτό που θα τους «καλύψει» τα κενά του Σχολείου και θα τους επιτρέψει να διεκδικήσουν με αξιώσεις, την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο.

ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ που λειτουργεί με αριθμό μαθητών ανα τμήμα, αλλά και το… PRIVE ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ!

ΔΗΛΑΔΗ τα περίφημα ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ που διδάσκονται κατ’ οίκον του μαθητή ή του διδάσκοντα καθηγητή και τα οποία ασφαλώς είναι αποδοτικότερα, συγχρόνως όμως πολλαπλασίως ακριβότερα από τα άλλα, τα συλλογικά.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ κάνουν κυρίως μαθητές εύπορων οικογενειών και σε κάθε περίπτωση οικογενειών που έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν αισθητά περισσότερα χρήματα γι’ αυτά, σε σχέση με κάποιον συμπολίτη που δίνει αγώνα επιβίωσης ως μεροκαματιάρης, πολύτεκνος, άνεργος κ.λπ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ με γνωστή εκ των προτέρων την απάντηση σε όλους τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, εκπαιδευτικούς και μη, είναι ΠΟΙΟΙ καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα.

ΚΑΙ καλά, όσον αφορά αδιόριστους ή καθηγητές που έχουν επιλέξει να ιδιωτεύσουν μη αποδεχόμενοι διορισμό τους σε δημόσιο Σχολείο, δεν υπάρχει κάτι μεμπτό ή επιλήψιμο σε βάρος τους.

ΑΥΤΟΙ εκμεταλλεύονται νόμιμα όμως, μια παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος και την έχουν κάνει επάγγελμα, είπαμε απολύτως νόμιμα.

ΤΟ μείζον ηθικά, δεοντολογικά και πολιτικά αν θέλετε ζήτημα, αφορά εκείνους από τους καθηγητές του δημοσίου, που παράλληλα παραδίδουν και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ έναντι αδράς και μάλιστα «μαύρης» μη δηλούμενης κατά κανόνα και κατ’ επέκταση μη φορολογούμενης, αμοιβής.

ΤΟ ακόμη περισσότερο μείζον κυρίως ηθικό ζήτημα, είναι το ότι καθηγητές που διδάσκουν σε Λύκεια της περιοχής και μάλιστα στις δύο (2) τελευταίες τάξεις αυτού μπορεί το πρωί να κάνουν μάθημα σε μαθητές ως καθηγητές δημόσιου Σχολείου και το απόγευμα στους ΙΔΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, να παραδίδουν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ κατ’ οίκον!!

ΑΛΗΘΕΙΑ πόσο ηθικό, δεοντολογικό και Αριστερό εν κατακλείδι είναι αυτό εξοχότατε σημερινέ κ. Υπουργέ της Παιδείας;

ΑΥΤΟΙ οι «ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΕΣ» ας μας επιτραπεί ο χαρακτηρισμός, καθηγητές δημόσιων Σχολείων, δηλαδή δημόσιοι υπάλληλοι που πληρώνονται από όλους εμάς τους φορολογούμενους πολίτες, δεν απολαμβάνουν ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΟΥΣ ΑΝΟΧΗΣ αλλά και προκλητικής ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ εκτός όλων των άλλων μη νόμιμων κα ηθικών που προαναφέρουμε;

ΕΧΕΤΕ τουλάχιστον εσείς, εντάξει οι προηγούμενοι δεν την είχαν, την πολιτική βούληση να πατάξετε το φαινόμενο αυτό; ΑΝ ναι, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.

ΑΝ όχι θα κριθείτε σε λίγους μήνες από τους πολίτες και γι’ αυτό.

ΣΕ κάθε περίπτωση, θεωρούμε αδιανόητο, να υπάρχουν μαθητές και καθηγητές δύο (2)… ταχυτήτων ή ακόμη περισσότερο κατηγοριών, ΜΑΘΗΤΕΣ και ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ πατρίκιοι και πληβείοι.

ΕΙΝΑΙ τέλος απαράδεκτο ακόμη και ως θέαμα και επειδή σε μικρές κοινωνίες όπως η δική μας γνωριζόμαστε όλοι καλά μεταξύ μας, να βλέπουν οι συμπολίτες, τους ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΕΣ καθηγητές, να κάνουν δύο-τρεις ώρες μάθημα στο Σχολείο και να φεύγουν… «ΣΦΑΙΡΑ» από αυτό, για να αρχίσει ο μαραθώνιος της κατ’ οίκον παράδοσης μαθημάτων. ΕΙΠΑΜΕ μεταξύ άλλων και σε μαθητές τους, στους οποίους  το πρωί τους έκαναν(;) μάθημα στο Δημόσιο Σχολείο!

ΕΙΝΑΙ επίσης προκλητική η καραμπινάτη φοροδιαφυγή τους και το «μαύρο χρήμα» που διακινείται.

 

ΚΑΙ κάτι ακόμη. ΣΥΝΗΘΩΣ οι καθηγητάδες αυτοί, οι «ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΕΣ», πρωταγωνιστούν και διαδηλώνουν την κάθετη αντίθεσή τους σε αποφάσεις της Πολιτείας, που συγκρούονται με τα συμφέροντά τους, π.χ. αύξηση ωρών διδασκαλίας αξιολόγηση κ.λπ., κ.λπ.. ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ των όποιων κεκτημένων προνομίων πάντα. ΟΙ πολίτες όμως και βλέπουν και γνωρίζουν και φυσικά αποφασίζουν όταν έρχεται η ώρα…

Εφημερίδα Θεσπρωτών Διαβουλευση.
Σχολιάζοντας την Θεσπρώτία και την επικαιρότητα της.
Ολα τα νεα και οι ειδήσεις απο Ηγουμενιτσα, Φιλιάτι, Θεσπρωτία και όλη την Ήπειρο. Οτι συμβάινει στην Θεσπρωτία ανεβαίνει πρωτα εδώ.

Σχόλια